Friday, September 29

Till We Meet Again

Photobucket - Video and Image Hosting

Till We Meet Again
i wanna say thanks for making my life after i left it behind
thanks for being my angle & for giving me the chance to be UR close frnd
thanks for everything & i wish tht the next 2 months will pass as fast as i can imagin ...till We Meet Again..i wish u will not suffer again
may allah bless u Rawan & Achieve all of ur dreams when u come back again
I wont stop posting only cuze u wanted so..i promised
Till We Meet Again ...take Care & enjoy every moment u when u can .
i dont know what to say but ..u r Unique & i'm proud of being ur friend & being close to u
thank u


7 comments:

rony said...

السلام عليكم
طبعا انا استغربت...ان انت استغربت...ان انا استغربت البوست اللى فات طبعا انت تهت من كلامى لان انا شخصيا تهت منه
المهم انا كل قصدى ان كلامك عنها او عن علاقتك بيها يحير...هى صاحبتك وخايف عليها ولا حبيبتك ومتضايق من بعدك شهرين على ما فهمت
بس اهم حاجه انها مشاعر حلوه سعب تستخبى سواء كصديقه او اى مسمى تانى ليها
يارب ترجعلك بالسلامه

LAMIA MAHMOUD said...

يارب تقوم بالسلامة وترجع لك

Diyaa' said...

روني ..و عليكم السلام
ايه جرعة التوهان الهايلة دي ؟
انتي أكيد كنتي صايمة :(
مفيش حاجة تحير ..بنت بحبها بس في نفس الوقت هيا مش عارفة تقرر انها بتحبني بنفس الدرجة لكن في نفس الوقت بتحبني كصديق أو علي الأقل بعتبرني قريب أوي
مش مهم المسميات
و بعدين بيني و بينك أنا مش لاقي أكل و شغلي يا دوب بحطه في مصاريف الجامعة و باقي الهراء المعيشي فمعتقدش أني هرقالها تحبني و أبهدلها معايا
احنا كده كويسين
و حلوة منك أوي سعب دي
متشكر لزيارتك و تعليقك و كل سنة و أنتي طيبة
و يا رب يستجيب لدعائك أنتي و لمياء و انا كمان

rony said...

اتريق اتريق...ياابنى قولتلك الغلط فى الحروف ده تمكن وبعيد عنك كمان انا لادغه فى السين والصاد وكل الحروف اللى زيهم
عموما تانى علشان متزعلش"بس اهم حاجه انها مشاعر حلوه صعب تستخبى" ها حلو كده
ويارب ترجعلك تانى بالسلامه هافضل اقول كده لحد ماترجع وتقولى بركاتك ياشيخه رونى او رنا علشان مينفعش شيخه ورونى
اى خدمه ياعم

Diyaa' said...

متشكرين يا شيخة رنا
و انا مش بتريق ولو الأسلوب ده تريقة فأنا بعمله مع أي حاجة بتعجبني حتي لو مش فهمتها
المهم انا دايخ و هروح انام
و بجد شكرا من قلبي مش مجاملة كيبورد
و للأستاذة أميرة متشكر علي تعليقك و هرد عليكي قريب و منعت التعليق بتاعك لأسباب أمنية
شكرا لزيارتكم و ربنا يستجيب لدعائكم ولو كان فيا صحة كنت كتبت النهاردة بوست توهان بس بكره الصبح بقي لما أكون نمت كويس
صوما مقبولا و افطارا شهيا

أم أحمد said...

عامل ايه ياضياء يابني الحب مابيجيش كتير وبعدين انت إنسان مكافح وواضح أوي إنك حنون والبنت تحب الحنان في الراجل بس لازم تتحرك لاني اعرف كتير حبوا وعلقوا البنات بحبهم والبنت بتبقي علي إستعداد تضحي وتستني العمر كله بس للأسف الفارس مابيتحركش وواقف يتفرج لحد ماتختفي الحبيبة ويبكيها بعد كدة

انا عندي إقتراح هاقوله من دلوقت احنا لازم نعمل لقاء في المعرض ايه رأيك ؟

Diyaa' said...

أم أحمد حمد الله علي سلامتك و هرد عليكي في ميل أفضل